Nieuwe Website

schaatsbaan Oosterwolde, ijsclub Oosterwolde, ijsclub de eendracht

Wij vonden het als bestuur belangrijk om onze sterk verouderde website in een nieuw jasje te steken. Na een aantal offertes opgevraagd te hebben, is André Schraa van Arts To Leads bereidt gevonden om deze opdracht op te pakken. Dit voor een zacht prijsje om de website van de vereniging nieuw leven in te blazen.

Over Arts To Leads

Arts To Leads is een klein bedrijfje die zich in het verleden fulltime bezig heeft gehouden met werving van nieuwe klanten en het bouwen van websites om hierdoor nieuwe klanten te kunnen verkrijgen. Arts To Leads is nu een bedrijfje die vooral hobbymatig bezig is en hierdoor voor een relatief lage prijs, websites bouwt en onderhoud. Ideaal voor onze vereniging dus.

Reacties en meningen

André heeft ons ook gevraagd om reacties en meningen, niet alleen van het bestuur, maar ook van jullie als leden, volgers of andere websitebezoekers. Wij, maar ook zeker André zou graag feedback ontvangen op onderdelen die beter kunnen op deze website.

Schroom dus ook niet om feedback te geven op deze blog m.b.t. de website.

Wij zien jullie graag op de ijsbaan komend schaatsseizoen!

Met vriendelijke groet,

IJsclub De Eendracht Oosterwolde